To lift the spirits of her friend Mélanie, Lou brings her on a camping trip to a lone fortress on the sea. As Lou hides her little romantic secrets, Mélanie lingers in her ruminations. One morning, a solitary and enigmatic figure appears and draws Melanie into a fantastical encounter.