A theatre in the rain, people outside crowding to get in. A tired man comes through the stage door where a child, the master of the place, has been waiting for him. Engulfed in that theatrical machinery and caught up in the beguiling cogs of time, guided by some unknown force, the man plunges deep into a maelstrom of many faces.