Fresh out of jail, Nas returns to his neighborhood of Pigalle, where he gets back together with his friends and his older brother Arezki, who runs a bar, Le Prestige. Nas is determined to make a name for himself, and Le Prestige might just be the stepping stone he's looking for.
Cassavetes French-style, complete with hand-held camera and pitched at a human level. A film you see when you’re in the mood for roughing it, and that you emerge from feeling deeply moved.
For their first feature, Hamé and Ekoué, founders of the rap band La Rumeur, delve into the fast-paced underworld of Pigalle, with its bars, shady characters, and nightlife in constant flux.