Émilie leaves Paris behind the wheel of a car she can't drive. She hitchhikes the wrong way round and tries to find drivers who will take her to see the sea from the top of the cliffs. A father, a brother, a lover, and a mother, so many characters encountered on the way who remind her of her past and teach her how to sleep, laugh, sing, and make love again.