During the Brezhnev era, Andrei Filipov was the greatest conductor in the Soviet Union and he directed the famous Bolshoi Orchestra. But after refusing to abandon his Jewish musicians, including his best friend Sacha, he was fired at the height of his glory. Thirty years later, he is still working at the Bolshoi, but... as a cleaner.