Antoine is forty years old. Happily married to a woman he loves, father to two beautiful children, a brilliant lawyer, one could say that he has made a success of his life. But one day Antoine has an unexpected, irrational, and earth-shattering encounter. One that is also a little scandalous as well. Antoine encounters God, something he just did not expect. Not at all! Nor did his wife.