1875. Gustave Flaubert has a meeting with his publisher for the edition of his new novel, "Madame Bovary." When he enters the publisher's office, he walks through the doors of time and finds himself in 2004. Sitting behind the desk is Robert Ségalo, an unscrupulous publisher, who suggests Flaubert should adapt his novel to conform to present-day marketing strategies...