Maurice is executive in a big company. This day, it is the end of tiring day. Maurice looks forward to ending his work to return home, find himself in peace, far from the hubbub of modern life. A phone call makes everything slip. When he returns home, finally, Maurice is no longernfit to bear)the slightest problem.