He’s swimming in money, girls and coke. Even so, he has his doubts. Two events will turn Octave’s life on its head: his love affair with Sophie, the agency’s most beautiful employee, and a meeting at Madone to sell an advertisement to this major company in the diary sector. Gifted Octave loses the plot and decides to rebel against the system that created him, by botching his greatest publicity campaign.
From Paris, where agency bosses negociate deals, to Miami, where advertisements get shot while gulping anti-depressants, from Saint-Germain-de-Près to an isolated island in Central America, will Octave manage to escape his golden prison?