Twelve years after his adventures in Cairo (OSS 117: Cairo, Nest of Spies), OSS 117 is back for another mission at the end of the world. Sent on the trail of a microfilm that could compromise the French government, France's most famous secret agent must team up with the Mossad's most attractive female lieutenant-colonel to capture a Nazi blackmailer. From Rio's sunbaked beaches to the luxuriant Amazonian forests, it's a new adventure that begins. No matter the dangers, no matter the challenges or risks, we can always count on Hubert Bonisseur de la Bath to come through unscathed.