Mathias and Alexia have been a couple for years, and for the first time, Mathias cheats on Alexia with Juliette, a wdding planner... When Alexia discovers Juliette's business card in Mathias's pocket, he struggles to come up with a story, he stammers... Alexia immediately understands: Juliette is a wedding planner, therefore Mathias wants to marry her!
Without wanting to, Mathias will find himself stuck in the middle between his "wife" and his "mistress," obliged to organize his unforeseen marriage!