Claude and Marie Verneuil, from the provincial, Catholic upper middle class, are rather conservative parents. But they've always forced themselves to be open-minded.
However, their tolerance has been sorely tested when their first daughter married a Muslim, the second a Jew, and the third a Chinese man. Their hopes to at last see one of their daughters married in church hence focus on their youngest, who has, halleluiah, just met a good Catholic...