A few days before his wedding, a young man used to never making a decision finds himself obliged to choose everything. Faced with his fiancée, faced with his in-laws, whose language is incomprehensible to him, faced with the woman he's just met, faced with his sister, mother, friends and even the workers at his building site, where work is not progressing, how can he settle all these matters that he hoped to avoid? Marriage and passion, family past and future married life, petals and sugared almonds - everything will be put to the test.