A car scrap yard in the suburbs. Rather than to roam in the middle of towers without horizons of his outer suburbs, Johnny Johnson, cut off from his family, invents machines to extricate himself from his gloomy universe. In the utopia of his approach in the middle of the mechanical waste, he gets hooked, and why not an artistic revolution in his area to avert the fate of the permanent night? Then one evening, he will meet Mellaz.