Paris, today. Paula, 11 years-old, lives with her father. She is smart, full of energy, but school bores her and she only has one friend. To cheer her up, her father decides to take her to a beautiful lake house for the summer. But what was supposed to be a relaxing get-away, slowly turns into a suffocating experience of isolation. Paula’s father becomes more and more oppressive, radical. If she wants to go back to a normal life, she will have to enter in resistance.