Constance and her fiancé hope to one day take over, modernize and expand her father’s farm, on the verge of bankruptcy, to the large-scale farms that share the land and power. She gains the support of the influential and charismatic Sylvain, their fate quickly lying in his hands... When Sylvain's desire for her steps in the negotiations, Constance must face yet another kind of violence.