Frank Valken, a crack thief, has just carried out a final masterful robbery with no hiccups. At least that's what he thinks. Ideal suspects, Valken and his gang find themselves caught up in a criminal case resurrected after thirty years. It would seem that crazy killers are back in town and on the loose.