Elisa is an enthusiastic and hotheaded teenager who’s hoping to enjoy her last summer at home in Vercors before moving away and striking out on her own. But the one to move out ends up being her mother, leaving Elisa and her father to take care of Elisa’s older sister, Manon, who has mental and physical disabilities. The ever-increasing weight of this burden pushes Elisa from love to hat and to the verge of losing herself.