Boris and Dimitri Pizarnik are doctors in Paris's Chinese quarter. The two brothers work together and devote all their time to their patients. One night, they must treat a young diabetic girl being raised by her single mother, Judith. Both brothers fall in love with Judith and soon everything is turned upside down...