For several years, two couples, Pierre and Aimée, and Eric and Pénélope, have enjoyed a warm and solid friendship. The only problem: Pénélope and Pierre have become lovers... The situation has become impossible and they decide to break up. But after a final passionate night of lovemaking, fate plays a trick on them: Pierre and Pénélope wake up in each other's bodies. To protect their secret, they are each obliged to live each other's life. Things are going to get complicated...