Marie-Luce returns once again from a trip. Her father, mother, and brother are there. For once that we're all reunited, we could take a photo? But no one knows where to sit, or how. Do they need to change their clothes and dress up? I'm in a rush! And, then, nothing functions, the camera jams, voices grow hoarse, and a simple photo makes personal and buried wars suddenly reappear. Past history resurfaces and no one listens to anyone else. And yet, someone here truly has something to say.