Lucie arrives at her office and discovers, hanging from a window of the building opposite, a black banner with "MAN ALONE" written on it. Is it a joke, a cry from the heart, a call for help? Lucie and her two female colleagues wonder about it and decide to investigate further... At midday, they picnic at a nearby square. Here serious lovers, light-hearted singles, and players of all ages change places around sparkling fountains.
At the end of the day, will we have crossed paths with the "man alone" among the throng of busy characters?