On this beautiful, bright first day of summer, Claire Darling has decided to get rid of all her estate. She’s laid down all her favorite objects on her front lawn for one splendid garage sale. As a horde of curious bystanders and neighbors fights over the ridiculously underpriced antiques, each object resurrects flashes of Claire Darling’s tragic and flamboyant life.