As soon as she arrives at the Montparnasse railway station in Paris, things start going wrong. Léna loses her son Anton and narrowly misses her train. In her bag, the baby magpie that her daughter Augustine wanted to rescue is dying. When she gets to Brittany, she discovers that her parents and sister are plotting, with her well-being in mind, and have invited her ex-husband Nigel along. She feels betrayed and humiliated, wants to rebel. Should you stay or go?
Her extremely fragile self-confidence evaporates. The ghosts of duty, social judgement, and family order join forces to stop her from living, loving, and thinking, from simply being herself.