Paris, summer 2020. Actors from la “Comédie-Française”, France's most prestigious theater, rehearse a new play, an adaptation of Marcel Proust's The Guermantes Way. When the show is suddenly canceled, the drama group decides to go ahead with it anyway, in the name of art and for the joy of acting together.