Zé and Baby are old. They love each other. Like they did yesterday, like they will tomorrow. And yet, an intruder will try to separate them. A rotten creature. A crab. While Zé relentlessly fights the animal, Baby tries to tame it. Elle s’appelait Baby recounts the improbably end of a very great love story.