Christalle is seventeen and lives in the middle of the countryside with her grandfather André. She often visits her father Franck, who lives in a floating cabin on the Loire River. When she has to transport drugs to Orléans, Christalle is threatened by local traffickers. Franck and André must join forces to help her extricate herself from the situation.