Francis, a man in his sixties, is found in a diving suit swimming in the river in the middle of town. Even his children, who are used to their father's escapades by now, are surprised. Ever since Francis found out he was gravely ill, he's become impossible to handle. Samuel and his sister will have to find a way to help him, whatever it takes.