Alexandre celebrates Joëlle's birthday in an Asian restaurant. Without measuring the distance that separates them, Alexandre tries to save their relationship, under the gaze of Jade, an idle waitress who lets herself be lulled by life. The boss, Lee, has succumbed to Jade's charms but suffers from her indifference. In the kitchen, Souleymane dreams of becoming a great chef, her bibimbap recipe perhaps bringing hearts closer together and awakening desires.