Thomas, thirty-five, has decided that he will not go outside again. He llives in a caravan in a hanger in the middle of metropolis and invites to his place his family, friends, and neighbours. He organizes parties. Dionysian parties. Thomas celebrates every day his refusal to society. Cheerfully. Furiously.