Sixteen cubic meters for her alone! The happy Carla has just seen herself attributed a living space for a single person. François is also quite satisfied at the idea of laying to rest his suitcase on wheels in a bedsit. Small problem: it is for the same apartment. A fable on, around and inside accommodation.