Sophie is 28 years old. She would like to be a designer, but it would be so much easier if she had gone to art school. She would also like to find love, but it would be so much easier if it jumped out at you. She dabbles, a lot, in love and work. Absorbing a ton of blows, landing a few: that's what learning is all about. In her head, Daniel Johnston is playing over and over again, singing that true love will eventually fall into your lap.
Comic book author Nine Antico’s debut feature immerses us in the adorably wobbly daily lives of two free-spirited young women. A tribute to the New Wave, this bittersweet, droll, and ultra-contemporary comedy is carried along at a brisk pace by the formidable duo of friends performed by Sara Forestier and Laetitia Dosch.