Hell is a rich Parisian spoiled by life. However, this 18-year-old seems to be searching for a meaning to her existence. Rootless in a cynical, superficial, and immoral world, she drags around her profound discontentment from chic store to nightclub. Drugs, sex, and rock’n’roll seem to be her only way out until the day she meets Andréa, a young, unusual man, with whom she falls madly in love. But will their passion survive the temptations of these Parisian nights?