After 15 years of loyal service, José and Maxime – good friends and associates in the same company – can no longer stand their boss, Eddy. Sick of being manipulated, cheated, humiliated, they decide to take the ultimate step and hire a hitman to eliminate the cause of their misery. But Eddy’s death brings them no peace. Especially when the killer resurfaces, hell-bent on claiming his share of the spoils… A razor wire-tense crime thriller powered by a truly charismatic trio of actors.