Following Remi's infidelity, Lila – deeply in love – is struggling to deal with their break-up. From Bolivia, where he has gone on a soul-searching quest, Remi lets her know that their relationship is not over... Moving from one encounter to the next, between discussion, consolation and incitements to crazy love, Lila loses herself.
This immensely promising debut feature takes the form of a freewheeling tale full of vitality that explores feelings of love with discretion and sincerity.