Marseille, the dawn is breaking. Lina, 34 years old, is getting ready to go to the Baumettes’ prison to attend her very first visit with her lately incarcerated boyfriend. Before, she has to prepare all the things she must smuggle into the prison for him. His daughter Sofia tries to dissuade her. She thinks her mother should leave him on his own. Their life is better without him.