Marseille. While waiting to find something more motivating, eighteen-year-old Jo drives dealers—camouflaged as deliverymen of ready-made meals—to the homes of clients in wealthy neighborhoods who no longer want to have to budge. This allows her to use the scooter to explore the city and try to meet new people outside the neighborhood. One evening, one of the network leader's right-hand men gives Jo a more important assignment. Jo would prefer to keep her minor role in the network but in reality has no choice but to accept. Her apparent peace of mind is at stake.