High in the Atlas Mountains, the young shepherd Abdellah and his father are hemmed in by snow at their goat pen. Their animals are wasting away. Abdellah must go to find supplies at a market village more than a day's walk away. When he arrives with his mule, he finds the village abandoned due to a strange event that has wreaked havoc on the lives of all believers.