Étienne works in the service department of a washing machine company. One evening, he is held up by a call from a customer who says he doesn't know how to stop his washing machine. Minutes pass by, the pressure mounts, and Étienne finds himself faced with a problem that is increasingly absurd. Through this provocative customer, he will quickly understand the real reason for this call, resonating like an enigma that he must solve to understand the reality of the setting in which he finds himself.