Firmin has a strange behavior but it’s doesn’t worried his fellow workers. Certainly because they are already overwhelmed by organizational problems and incompetence. While they are anxiously waiting for a delivrery of a Blue Zyrtec pigment, metaphysical events occur. The site then becomes an inevitable chaos.