While he is overwhelmed by his debts and coping with his dying mother, Arnaud meets Momo, a magician from his neighborhood with unusual and mischievous behavior. This meeting will not ward off bad luck, quite the contrary. But perhaps the discovery of an old flute may be the solution to all their problems and change their destiny?