An island, a marine cemetery, a 13-year-old girl, Lucie, who spends her holidays in Corsica. She meets Leo, a strange dehydrated boy who has an animal need to bathe, but she is afraid of the sea. It hovers over their teenage games an atmosphere bathed in innocence and mystery.