Dorothy, a film director who is a bit of a loser, is laughing while writing her script. But a phone call from her producer dampens her desire to laugh: it's time to stop making queer comedies and make universal films! To avoid slumping into anxiety, Dorothy takes refuge in her favorite series, Romy and the Vampires. Unfortunately, her demons have decided to visit her tonight.
Alexis Langlois has directed a slapstick comedy with a radical mise-en-scène, which furiously hacks at the established order of film financing. A generous, obscene, and outrageous fable, in which Buffy, the Vampire Slayer meets the camp universe of John Waters, everything bathed in a hardcore aesthetic of silicone and big cars.