07:56 a.m. Sunday morning. A group of flamboyant night revelers descends on a large apartment. Ageing drag queens, goofy grandmas, drunken bums, timid virgins, and lustful ladies shuffle their tired bodies around this amazing after-party. Slowly, their joy gives way to despair as a mysterious force prevents this nocturnal crew from leaving their den.