In an abandoned warehouse, a crowd dances in unison, shaken by 145 BPM of techno music. Among it, Dustin, a young trans, and his gang: Félix, Raya, and Juan. As the night stretches on, the collective hysteria turns into sweet melancholy, and drunkenness into a lack of tenderness.
From the harsh light of the warehouses to the early morning sun, the viewer accompanies a band of Parisian partiers, composed of Dustin Muchuvitz, Raya Martigny, and Félix Maritaud (120 BPM). In this sensitive first film, Naïla Guiguet bears witness to the difficulty of being trans, even within the party scene and the LGBT+ community.