Daniel copes as best he can with his mother who is desperate to receive news from his father. When the latter finally turns up at Daniel's place the day before his sex change operation so he can become Lisa, Daniel must force his father to at last tell the truth.
Thanks to outstanding writing and sharp images, Maxime Roy imagines--with accuracy, tenderness and complexity--a family on the eve of an event that will transform them all.