Today is a day like any other for Kalthoum and her girlfriends. They are sipping cocktails, looking for sex on the Internet, impatiently waiting for love and once again, endure the transphobic insults of strangers. Yes, but today it's not going to be like that. Today, between a cosmopolitan and a chardonnay, the four transgender friends will imagine their revenge.