Leo is 22 and sells his body on the street for a bit of cash. Men come and go, but he stays put... longing for love. He doesn’t know what the future will bring. Then he hits the road. His heart is pounding.
In Léo’s bad habits, this debut feature finds its truth, feverishness, and brutality, in the Pasolinian sense.
An incredibly frank and involving immersive portrait impressively anchored by an in-every-frame performance from Félix Maritaud.
Maritaud captures the ambiguities of the character with an attractive vulnerability that's entirely without judgment or self-pity.