Tom, 11 years old, lives in a trailer home on the edge of the woods with Joss, his young mother. The two of them support each other and show unwavering optimism. While Joss is away working small jobs, Tom keeps himself occupied. One day, a young man fresh out of prison breaks into their home and their lives, and disrupts the equilibrium.