At the end of the 1980s, Stella, Victor, Adèle and Etienne are 20 years old. They take the entrance exam to the famous acting school created by Patrice Chéreau and Pierre Romans at the Théâtre des Amandiers in Nanterre. Launched at full speed into life, passion, and love, together they will experience the turning point of their lives, but also their first tragedy.